ANIVERSARI JANA
Dissabte la Jana va fer 1 any!!
Avui hem celebrat l'aniversari de la Jana!!! Ha fet el seu primer anyet!!!

Ens ha portat un pa de pessic de iogurt per esmorzar i ha bufat l'espelma!


Desprès ha obert el regal. Un joc per practicar la psicomotricitat fina.


Finalment ens ha portat un detall per a casa infant. Una llibreta per pintar! Moltes gràcies Jana!!

PER MOLTS I MOLTS ANYS BONICA!!!!